piątek, 25 listopada 2011

piątkowy wieczór


Hej. Ostatnio piątki są takie beznadziejne, że naprawdę szkoda czasu aby się o tym rozpisywać i martwić was moimi problemami. Od dzisiaj zaczęłam pić soki, ponieważ wpadło mi w ucho hasło -'Pij soki będziesz wysoki'. Coś dla mnie. ;D

 
A właśnie skończyłam oglądać film- 'Przed Świtem'. Do pooglądania tutaj. Napisy nie są za dobre jak i jakość ale zawsze coś. ;)

Strasznie trzymało mnie pod koniec w napięciu chociaż wiedziałam co się stanie, ponieważ czytałam książkę. Twórcy wiedzieli w jakim momencie zakończyć tą część. ^^  Ten poród wcale nie był taki straszny, byłam bardziej przerażona czytając o tym.  Już nie mogę się doczekać kolejnej części! 

Kisses.

19 komentarzy:

  1. Ooo, a ja jutro idę na to do kina :>
    Mam nadzieję, że mi również się spodoba. :3

    OdpowiedzUsuń
  2. Kubuś. chyba też zacznę pić soki. to hasło na pewno mnie do tego zmobilizuje ;D dzięki za link do filmu :**

    OdpowiedzUsuń
  3. nie czytaj, nie warto ;).
    ja też piłam kubusia xD
    muszę na to iśśććć!

    OdpowiedzUsuń
  4. super że dałaś link! nie mogłam nigdzie znaleźć do obejrzenia!
    :)

    OdpowiedzUsuń
  5. ja idę na to do kina za tydzień^^

    OdpowiedzUsuń
  6. Oj wielkie dzięki :) Obejrzę go w internecie , ale nie wiem czy lepiej nie iść do kina , bo mam już zaplanowane .

    OdpowiedzUsuń
  7. nigdy nie oglądałam tego filmu , jak dla mnie jest za bardzo fantastyczny ;D

    OdpowiedzUsuń
  8. ten smak kubusia przypomina mi białe frugo ;DD

    OdpowiedzUsuń
  9. Kubuś ! | ja kochać kubusia ♥ |
    Dziękuję za komentarz i zapraszam znów : *

    OdpowiedzUsuń
  10. Coś w tym jest, szkoda, że ja niestety nie dam rady już urosnąć xD Pozdrawiam i zapraszam do mnie jeśli masz ochotę ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Uwielbiam Kubusia:D
    A to jest czekolada z wedla:)

    OdpowiedzUsuń
  12. ojj to ja już nie będę lepiej piła soków :D

    OdpowiedzUsuń