piątek, 30 grudnia 2011

Zakupy

Hej. Jak Wam mija dzień? Byłam na zakupach i upolowałam a wyprzedażach dwa ciuchy. Oczywiście nie mogło się obejść bez różnych dupereli:

Na wyprzedażach kupiłam długi sweter w Butiku przeceniony z 70 PLN o 40%.
Niestety mój aparat nie jest zdolny do robienia zdjęć ciemnym rzeczom (Marto, dlaczego musiałaś wziąć ze sobą do Bielska canona?!), a lampy błyskowej nie znoszę. Dla informacji sweter jest ciemno brązowy w białe paski. 

Kupiłam także spódnicę także w Butiku i przeceniona była także o 40%.:) Niestety jej zdjęcia nie dam rady dodać, ponieważ nie ma całkowitego sensu przy moim aparacie. Powiem, że to zwykła, czarna miniówka.

Kisses. :3

26 komentarzy:

  1. mam to Avanti :D
    uwielbiam Butik :D

    OdpowiedzUsuń
  2. No to fajne rzeczy udało ci się złapać :)

    OdpowiedzUsuń
  3. ja sobie kupię nową Avanti ^ ^

    OdpowiedzUsuń
  4. Super tuniczka <3
    Zostałaś oTAGowana u mnie na blogu ! Zapraszam cię do zabawy.

    OdpowiedzUsuń
  5. Ooo ładny <3
    Dziękuje za miły komentarz + dodaję :D
    Do siego roku <3

    OdpowiedzUsuń
  6. też mam to avanti ; p
    fajny sweterek .

    OdpowiedzUsuń
  7. swietny sweterek ;o
    kalendarzyk z avanti z marlin monore?! KUPUJE!

    OdpowiedzUsuń
  8. Brzydka Anja wyszła na tej okładce. Ach ten Canon =]
    Pozdrawiam
    Zwariowana Wariatka
    zwariowanawariatka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. nawet nie powiedziałabym,że to Anja -.-
    No ładny, ładny !

    OdpowiedzUsuń
  10. dziwne to zdjęcie Ani... ale widzę zakupy udane :)

    OdpowiedzUsuń
  11. przechodziłam dziś koło Butiku i strasznie kusiła mnie ta wyprzedaż -40%, ale niestety kasy brak :<

    OdpowiedzUsuń
  12. podoba mi się kalendarzy do avanti! ^^

    OdpowiedzUsuń
  13. No właśnie muszę coś kupić ! ^^

    OdpowiedzUsuń