niedziela, 1 stycznia 2012

Jak po sylwestrze?

Ja sylwestra wczoraj bardzo fajnie spędziłam, wybrałam się do Warszawy na sylwestra, gdzie była telewizja Polsat. Występowali między innymi Ble Cafe, Maryla Rodowicz i inni. Takie małe zdjęcie zrobione komórką:

Nie no żartuję, siedziałam w domu z koleżanką, ale to nawet lepsze niż być zgniecioną w tłumie tych wszystkich ludzi. :) Sylwestra oglądałam w telewizji.

Jak spędziliście sylwestra i jak mija Wam pierwszy dzień roku 2012?

Koniec świata się zbliża!:x

15 komentarzy:

  1. Ja byłam u koleżanki na domówce u było super ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Myślę, że spędzanie sylwestra z przyjaciółmi na kameralnych domówkach to najlepszy sposób na spędzenie tego dnia ;) Obserwuję :)

    OdpowiedzUsuń
  3. ja imprezowałam u mnie w domu z koleżnaką ^^

    OdpowiedzUsuń
  4. a ja już miałam pisać, co cię wyniosło z podkarpackiego do Wawy ;d ja też siedziałam w domu i oglądałam sylwka w tv :)

    OdpowiedzUsuń
  5. a ja bylam ciagle na dworze i jestem zadowolona :D

    OdpowiedzUsuń
  6. ja imprezowałam z przyjaciółmi. ;p

    OdpowiedzUsuń
  7. A ja z rodzinką za stołem ;DD ;P
    głuuupiooooo ;D


    Zapraszam na mojego bloga: Fashion-by-anka.blogspot.com

    a.n.k.a.xDD

    OdpowiedzUsuń
  8. Haha :D
    Myślałam że na serio :D
    Tam było około 100 tys. ludzi i moja babcia dziś rozważała co by było , gdyby temu kto stoi blisko sceny nagle zachciało sie do toalety , co by wtedy zrobił i jak by wyszedł z tego tłumu :d hahah :D

    OdpowiedzUsuń
  9. juz naprawde uwiezylam ze byłas w warszawie na sylwestrze z ludzi, jeej!!
    a ja bylam u pryzjaciolki z ekipą :D

    OdpowiedzUsuń
  10. Jak czytałam tą notkę w czytniku google to myślałam,że na prawdę byłaś w Wawie :D Ja sylwestra spędziłam u babci wraz z polsatem i dwójką, wbrew pozorom było bardzo fajnie :D

    OdpowiedzUsuń
  11. Matko, ile ludzi O __ o Tez bym chyba nie chciała tak spędzić Sylwka : p

    OdpowiedzUsuń
  12. ja byłam na chwilę przed sylwestrem zobaczyć próby :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Dziękuję. :)

    Ja spędziłam Sylwestra z przyjaciółkami i bardzo dobrze się bawiłam. :D

    Również obserwuję. ^^

    OdpowiedzUsuń