piątek, 10 lutego 2012

PRZERWA

Cześć. Ostatnio nie mam siły pisać i zastanawiam się nad chwilową przerwą i powrotem. Jestem w III klasie gimnazjum i mam strasznie dużo na głowie, pełno testów próbnych i muszę się starać o brak trój na świadectwie abym mogła dostać lustrzankę. Szkoda by było w końcu gdybym pisała dla Was teraz i straciła szanse na dostanie lustrzanki. Tak to zrobię sobie przerwę i wrócę do Was z lustrzanką i o wiele lepszymi pomysłami na posty. Pasuje Wam to?:> Mówiąc o przerwie nie myślę o całkowitym nie pisaniu na blogu ale bardzo bardzo rzadkim jeśli znajdę czas.


MIMO TEGO CO ROBIĘ PROSZĘ ABYŚCIE MNIE NIE ZOSTAWIALI.

48 komentarzy:

  1. Powodzenia w zdobywaniu lustrzanki :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Mam nadzieję , że będziesz miała czas aby tutaj coś pisać. :*

    OdpowiedzUsuń
  3. szkoda ze nie bedziesz pisa cjuz tak czesto, ale bede przeglądac stare posty nimi sie pocieszając. ^
    lepiej miec lustrzanke i dobre oceny niz jakąś tam sławe w sieci na blogu ^^
    dla lustrzanki zrobiłabym wszystko! hehe

    OdpowiedzUsuń
  4. Wszystko rozumiem :) Też kiedyś zależało mi na ocenach. Walcz o lustrzankę :)

    Pozdrawiam cieplutko i czekam na koniec przerwy i zdjęcia z lustrzanki :)

    K>

    _________________________

    wdwaognie-onaion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. No tak, trzecia klasa jest najtrudniejsza. Mnie to czeka za rok :(

    Staraj się o tą lustrzankę ;p Ona jest tego warta ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. nauka jest najważniejsza , i oczywiście zrobisz co zechcesz ale ja popieram twoją przerwę <3

    OdpowiedzUsuń
  7. wiadomo, że lustrzanka ważniejsza:D

    OdpowiedzUsuń
  8. oby ta przerwa była jak najkrótsza :)
    wracaj szybko !

    OdpowiedzUsuń
  9. Trzymam za Ciebie kciuki. Na pewno nie zostawię tego bloga. Jest po prostu za ciekawy i prowadzony przez miłą osobę. :) Powodzenia!

    OdpowiedzUsuń
  10. ja na pewno nie będę usuwać twojego bloga z obserwowanych wręcz będę czekała na nowe posty z świetnymi zdjęciami :)

    OdpowiedzUsuń
  11. walcz o lustrzankę i trzymaj się :) poczekamy.

    OdpowiedzUsuń
  12. walcz o lustrzankę ^^ misio <3 i trzymaj się dasz radę.pamiętaj!

    OdpowiedzUsuń
  13. Powodzenia w szkole. Wracaj do nas bez trójek i z lustrzanką! :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Blog bardzo fajny,może obserwujemy ?:)

    OdpowiedzUsuń
  15. czasem przerwa dobrze robi, a jeśli dzięki nauce możesz osiągnąć coś o czym marzysz (tak mi się wydaje ^^) to czemu nie?

    OdpowiedzUsuń
  16. lustrzanka! xD walcz, walcz :)
    wpadniesz do mnie?

    OdpowiedzUsuń
  17. zdanie dobrze egzaminu to podstawa. pamiętam jak sie sama stresowałam. powodzenia. :**

    OdpowiedzUsuń
  18. To nie jest do końca "wkładanie palca do oka". Tak na prawdę to jest to banalnie proste. Choć przy pierwszym wiadomo nie jest to takie fajne, ale potem nawet na to nie zwracasz uwagi :)
    Tak właściwie, to soczewka zaraz przykleja się do oka. ;)
    O to nie musisz się martwić.
    Niestety jest drogie, same soczewki kosztują dużo, a do tego jeszcze dochodzą płyny ;(
    A jakie byś musiała nosić? ;)

    OdpowiedzUsuń
  19. O takim czymś nie słyszałam.
    Hmm... Ja 1 dniowych nie używałam, od początku miała 2 tygodniowe, więc nie wiem jakie są. Ale zgodzę się, że to mniej zmartwień, bo zakładasz, ściągasz, wyrzucasz :)
    Oj ja rodziców też przekonywałam, ale wyjątkowo szybko się zgodzili :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Ja u okulisty dostałam najpierw 1 parę soczewek zwykłych 2 tygodniowych. Było to w cenie wizyty i dopiero kiedy się przyzwyczaiłam i zobaczyłam, że mogę to nosić to zamówiłam całe pudełko :)
    Ale o tym nie słyszałam. A w jakim mieście są takie sklepy? ;)

    OdpowiedzUsuń
  21. pracuj na tą lustrzankę i wracaj! :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Czasami przerwa jest potrzebna. Blog ma być przyjemnością a nie obowiązkiem :*

    OdpowiedzUsuń
  23. ja też jestem w 3 kl gimnazjum, i już mam lustrzankę także teraz bd uczyć się sama dla sb :) a tb życzę powodzenia! :D

    OdpowiedzUsuń
  24. ojj, szkoda :( .
    Mam nadzieję, że uda ci sie dostać lustrzankę :)

    powodzenia na testach :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Uuuu, wracaj szybko ! ;)


    Zapraszam do mnie na konkurs. Do wygrania śliczna bransoletka robiona własnoręcznie.

    http://mealm.blogspot.com/

    Zapraszam ♥

    OdpowiedzUsuń
  26. Wracaj do nas szybko ^^
    A co do książek to szkoda, że nie ma dalszych części trylogi czasu ;c

    OdpowiedzUsuń
  27. ja w 2 klasie gim miałam luz :) w 1 było więcej roboty ;)

    OdpowiedzUsuń
  28. Wracaj.!
    Zarąbisty pluszak.
    Obserwuję.

    OdpowiedzUsuń
  29. Hej. Fajny blog. Obserwuję i liczę na rewanż. :3

    OdpowiedzUsuń
  30. Fajny blog! Dodałem do obserwatorów. :)
    http://pietrekwrobel.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  31. Fajny misiu:D zapraszam do mnie!:)

    OdpowiedzUsuń
  32. zostałaś otagowana u mnie na blogu :)

    OdpowiedzUsuń
  33. super blog, światna tematyka, będę zaglądać częściej + zapraszam na mojego bloga o mnie.

    aga-lives.blogspot.com !

    OdpowiedzUsuń
  34. Zostań z nami nie zostawiaj !
    Zapraszam do mnie na nowy post ! ; )

    OdpowiedzUsuń