sobota, 19 listopada 2011

Fajne gadżety

Witajcie! Wczoraj sobie ponarzekałam, ale dzisiaj już czuję się ok, staram się zapomnieć o wczorajszym dniu, kiedy chciało mi się cały czas płakać. Niedługo Mikołajki. ;) Poszperałam i znalazłam stronę, na której jest dużo różnych gadżetów, zabawnych duperelek...- takapaka.pl Rzeczy, które najbardziej mnie zainteresowały:

Księżycowa Poduszka Księżycowa Poduszka
Księżycowa poduszka! Niestety cena jest mega wielka- około 130 PLN

Myszka Tabliczka Czekolady Myszka Tabliczka Czekolady
Myszka tabliczka czekolady. Aż się zrobiło smacznie, do tego pasowałaby do moich mebli. Cena przerażająca- około 75 PLN

Gigantyczne Mikroby
Zabawne pluszowe mikroby. 35 do wyboru, każdy za 34.95 PLN.

Generator Tęczy Generator Tęczy
Generator tęczy!:D kosztuje około 130 zł, nie za tanio.

Niektóre rzeczy do kupienia na tej stronie są trochę wstrętne, ale wiele ciekawych gadżetów się znajdzie. ;)
Pa <3

18 komentarzy:

  1. najbardziej podoba mis ie ta poduszka- jest niesamowita, chciałabym taką! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. świetne gadżety.;)

    dzięki za pytanie^^

    OdpowiedzUsuń
  3. ale fajne ;)
    zapraszam do mnie, bedzie mi miło jak wpadniesz wolnej chili :D

    OdpowiedzUsuń
  4. poduszka , myszka tabliczka czekolady i generator tęczy najlepsze ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Myszka jest świetna. Ale faktycznie wszystko jest potwornie drogie :(
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  6. ojej ta tęcza jest boska, ale jednak poduszka wymiata, chyba każdy się ze mną zgodzi, jest wspaniała, chciałabym taka :D
    Zapraszam do mnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Zajebista ta podusia <Już 9 numer mojej gazetki blogowej,zajrzyj3

    OdpowiedzUsuń
  8. swietne! fajny blog:)


    w nas m.in.relacja z teledysku Honey z Zombie Boyem i Versace

    zapraszamy www.fashion-ache.blogspot.com

    xx k&m

    OdpowiedzUsuń
  9. Rewelka, chętnie przygarnęłabym wszystkie! :D

    OdpowiedzUsuń
  10. super xd odpowiesz na poprzedni komentarzyk ??

    OdpowiedzUsuń
  11. Fajnie, że byłam 200 obserwatorem xd ( Piszę z LiveJournal bo na Bloggerze komentarze mi nie wchodzą) A ogólni to ta księżycowa poduszka jest super ;p

    OdpowiedzUsuń
  12. Ciekawe :)
    PS. Dodałam bloga do obserwowanych.

    OdpowiedzUsuń
  13. smerfcia_-tak, mieszkam niedaleko Rzeszowa (godzinka jazdy), ale miasta nie zdradzę. ^^

    OdpowiedzUsuń
  14. normalnie nie, ale na lodowisku był sztuczny.;d

    OdpowiedzUsuń
  15. Marzy mi się taka poduszka <3
    Może dodamy się do obserwatorów?

    OdpowiedzUsuń
  16. Fajne gadżety i fajny blog + dodaję się do obserwatorów ;) Liczę na to samo

    OdpowiedzUsuń