niedziela, 20 listopada 2011

'Tam, gdzie jest niesprawiedliwość, gdzie jest przemoc, zakłamanie, nienawiść, nieszanowanie ludzkiej godności, tam brakuje miejsca na miłość, tam brakuje miejsca na serce, na bezinteresowność, na wyrzeczenia.'

Już myślałam, że będzie dobrze, że wszystko się ułoży, starałam się zapomnieć, ale jak widać zakłamanie i chamstwo nie znają granic. Muszę sobie dać radę z tym radę, ignorować ludzi, którzy dają popalić. Dosłownie. Nie będę Was męczyć moim narzekaniem, bo kto by chciał tego słuchać. Mam teraz trudne chwile, więc czasami muszę coś na ten temat napisać.
Pomijając smutne przeżycia, zrobiłam wczoraj babeczki 'gotowce', były całkiem dobre, ale oczywiście musiały szybko wyparować. -_- Za to dzisiaj może, jeśli znajdę siłę zrobię jeszcze jedne, takie cytrynowe. ^^


Trzymajcie się. ;)

11 komentarzy:

  1. nie można się takim czymś przejmować, szkoda nerwów na takie osoby, lepiej się skupić na tych życzliwych. Trzymaj się :)

    OdpowiedzUsuń
  2. ja w swoim życiu robiłam tylko raz babeczki i też gotowce :( pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie przejmuj się ;*
    Babeczki robiłam kilka razy , są smaczne ;*

    OdpowiedzUsuń
  4. trzymaj się ! ; ))
    nigdy nie robiłam takich babeczek . ; p

    OdpowiedzUsuń
  5. Staraj się o tym nie myśleć;)
    3maj się;D

    OdpowiedzUsuń
  6. nigdy sama nie robilam babeczek, musze w koncu sprobowac :D

    OdpowiedzUsuń
  7. trzymaj się. ;)

    wyglądają pysznie. ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. trzymaj się kochana ;*
    często też robię gotowce, ale muszę nauczyć się robić takie tradycyjne babeczki ;p

    OdpowiedzUsuń
  9. trzymaj się :)
    u mnie też cięzko ..

    OdpowiedzUsuń
  10. Mm...
    narobilas mi smaka.
    Z jakiej firmy i gdzie kupione te gotowce?

    xdnatuuuxd.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń