środa, 28 grudnia 2011

essence

Już prawie kończę czytać tą straszną lekturę, którą jest Pan Tadeusz, jeszcze tylko pięćdziesiąt stron i zabiorę się za 'Kompendium fotografii'. Post o tej książce przewiduję więc na jutro. Wczoraj pojechałam z rodzicami do Rzeszowa na takie małe zakupy. Kupiliśmy piętnaście frugo w Makro ale nie w tym rzecz. :) Zdecydowałam, że na sylwestra nie ma sensu robić sobie tipsów, które i tak trzeba będzie na następny dzień ściągnąć, bo są strasznie długie. Tak się okazało, że nie mam lakieru bezbarwnego, więc kupiłam za około 8 PLN mój pierwszy lakier z essence:
Prawdopodobnie lakier ma robić efekt żelowych paznokci, ale to się okaże. 

Ktoś z was ma ten lakier? Co myślicie o lakierach Essence?:]

p.s niestety nie mam już lustrzanki, więc zaczynam wracać do robienia zdjęć swoim aparatem. Jednak podczas posiadania canona porobiłam trochę zdjęć, które z biegiem czasu powstawiam. 


34 komentarze:

  1. mieszkasz niedaleko Rzeszowa? ja też :))

    OdpowiedzUsuń
  2. ja nie używałam lakierów z tej firmy :)

    OdpowiedzUsuń
  3. koniecznie daj znać jak się sprawdza ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo lubię lakiery z Essence, ale tej odżywki nie miałam. Ciekawe, czy dobra :)
    Pozdrawiam, Emily.

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie mam,ale daj zaś opinię jak wypróbujesz :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Moja kuzynka ma ten lakier! Jest świetny! =]
    Pozdrawiam
    Zwariowana Wariatka
    zwariowanawariatka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Heh, powiem ci że kosmetyki ogólnie z Essence są bardzo dobre, ja np. mam z tej firmy lakier-jasny róż, kredkę do oczu, maskarę i korektor ^ ^ Mam zamiar kupić z tej firmy tipsy i sztuczne rzęsy (obie rzeczy w cenie 12 zł ~) Polecam tę firmę bardzo :3 Ogólnie, co do tipsów z Essence to tak : nie długie, nie krótkie i naprawdę fajne C: (french manicure tylko są jakby co)

    OdpowiedzUsuń
  8. miałam odżywkę do rzęs z tej firmy i byłam zadowolona :)

    OdpowiedzUsuń
  9. nie mam tego lakieru , napisz swoją opinię , bo może kupię ; ))

    OdpowiedzUsuń
  10. Nie miałam jeszcze lakieru z tej firmy ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Nie miałam nigdy go ! Jak go urzyjesz to powiedz czy robi taki efekt jaki powinien.

    OdpowiedzUsuń
  12. Lakiery z essence są na prawdę bardzo dobre, mają dużo kolorów do wyboru :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Niestety też czeka mnie czytanie Pana Tadeusza, ale nie ma mocnych, żebym w końcu się za to wzięła. Podziwiam Cię, bo raczej u mnie skończy się na streszczeniu :D

    OdpowiedzUsuń
  14. nie widziałam takiego lakieru^^

    ja już dawno powinnam zacząć krzyżaków, ale jakoś nie mogę się zebrać;p

    OdpowiedzUsuń
  15. Nie kupiłam go- znalazłam. W torebce ze 2 zł

    OdpowiedzUsuń
  16. ciekawe czy faktycznie ma ten efekt ;) napisz koniecznie

    OdpowiedzUsuń
  17. nie miałam jeszcze takiego. ;]

    OdpowiedzUsuń
  18. nienawidze lektur . !
    i lakier Booski <3 .

    OdpowiedzUsuń
  19. współczuję lektury... a fotografią też się interesuję:)

    OdpowiedzUsuń
  20. co do komentarza na moim blogu , to muszę Cię zmartwić , bo jak na razie taki pierścionek znalazłam tylko w Wielkiej Brytanii . ; )

    OdpowiedzUsuń
  21. Dzięki za komentarz!;)
    Super blog!!!!!!!:)
    Zapraszam do mnie!

    OdpowiedzUsuń
  22. Lakiery essence są naprawdę dobre dla tych osób które nie lubią zmieniać kolorów (lakierów) bo trzymają się długo i ciężko się je zmywa.
    A co do lekturry niezła jesteś wczoraj pisałaś że nie zaczęłaś a dziś piszesz że sostało ci 50 stron.WOW

    zapraszam tu: bluertopping.blogspot.com
    dodaj koma ;)

    OdpowiedzUsuń
  23. kilka essensowych lakierów mam i bardzo dobrze się sprawują ale tego jeszcze nie miałam okazji próbowac ;P

    OdpowiedzUsuń
  24. ja wgl nie czytalam pana tadeusza jak i innej lektury :D

    OdpowiedzUsuń
  25. Śliczny blog :)
    Będę Ci bardzo wdzięczna jak wejdziesz do mnie na bloga ( możesz obserwować i wziąść udział w ankiecie)
    Z góry dziękuję Ci..:*

    OdpowiedzUsuń
  26. tego nie mam, ale ogólnie z essence mam kilkanaście lakierów, naprawdę uwielbiam tą firmę, nie tylko jeśli chodzi o lakiery ^^

    OdpowiedzUsuń
  27. ogólnie moim zdaniem lakiery z essence są dobre ;>

    OdpowiedzUsuń