czwartek, 29 grudnia 2011

'Kompendium fotografii'

Obiecałam Wam, że napiszę o książce 'Kompendium fotografii' i słowa dotrzymuję.

Książka jest wydawnictwa National Geographic, ma 400 stron, można ją kupić do 50 PLN.
Działy jakie znajdują się w poradniku:
`

Informacje z tyłu książki:
Książka wiele wyjaśni początkującemu, jak i zaawansowanemu fotografowi. Pokazuje i objaśnia jak powstały zdjęcia znanych fotografów z poradą na przyszłość dla czytającego. Mnie osobiście najbardziej zainteresował dział-'fotografowanie telefonem', gdzie uświadomiłam sobie, że jakość zdjęcia nie zależy od aparatu, ale od fotografa, więcej raczej nie mogę Wam powiedzieć. :)

Posiada zasób wielu wspaniały zdjęć z różnych zakątków świata:

W książce jest o fotografowaniu lustrzanką, jak i aparatem kompaktowym, dzięki czemu przyda się przeczytanie tej książki nie tylko osobom posiadającym te lepsze, profesjonalne aparaty. 

Ciekawym, znajdującym się na ostatnich stronach działem są poradniki, jak zrobić popartowski portret swojej rodziny, jak stworzyć rodzinny kalendarz fotograficzny i wiele innych. 

Ogólnie książka bardzo fajna, polecam, jednak jeśli ktoś będzie miał zamiar ją kupić należy jeszcze ją przejrzeć w księgarni, ponieważ około 50 PLN to nie jest niska cena.

SHERSS

23 komentarze:

  1. Widze ze bardzo ciekawa ta ksiazka :))

    OdpowiedzUsuń
  2. hmm, poszukam po sklepach. Jak mi sie spodoba to moze kupie :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Oo widać ,że interesująca książka :)

    OdpowiedzUsuń
  4. brzmi ciekawie, jednak sama nie interesuję się na tyle fotografią żeby wydać 50zł na nią.

    OdpowiedzUsuń
  5. musze mieć jakąś książkę o fotografi ...

    OdpowiedzUsuń
  6. ciekawe!
    obserwuję i zapraszam do mnie;)

    OdpowiedzUsuń
  7. muszę się w nią zaopatrzyć ! :D

    zapraszam na blog:
    http://urherts.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Chyba kupię ! ;) Przyda mi się taka książka :D

    OdpowiedzUsuń
  9. naprawdę przydatna książka. Jest w niej wszystko o aparatach.!

    zapraszam do mnie, gdyż jest już nowa notka. pozdrawiam.! ; *

    OdpowiedzUsuń
  10. Dzięki za post! musze sobie taką sprawić ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. pewnie bardzo przydatna i interesująca ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. fajna książka , zazdroszczę : )

    carmelciacho.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. aa tez bym chciala taka ksiazke ;d
    fajny blog obserwuje ;d i rowniez zapraszam do obserwowania!;)

    OdpowiedzUsuń
  14. muszę sobie sprawić taką książkę! :) dziękuję ♥

    OdpowiedzUsuń
  15. Chętnie bym ją przestudiowała ^^

    OdpowiedzUsuń
  16. no to następna rzecz do listy życzeń ;P
    anjacaro.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń