niedziela, 25 grudnia 2011

Po Wigilii

Hej. I jak było? Skosztowałam prawie wszystkich potraw wigilijnych, nawet karpia dziabnęłam. ^^ Jednak potem zagadałyśmy się z kuzynką na poważne tematy i zapomniałam o słodkim. Nie wiem, czy wiedzieliście ale miałam też wczoraj imieniny. Dostałam tyle prezentów! Wszystko mi się podoba. Niektóre rzeczy to nawet sama nie wiedziałam, że chcę dostać. :) Były to rzeczy, które w jakimś czasie powiedziałam mamie, że mi się podobają, a potem o nich zapomniałam. Nie byłam wczoraj na pasterce, więc zaraz na 12.30 idę do kościoła. 

Naszyjnik, który dostałam:
Szczęście to mi się w tym roku przyda.^.^

A Wam jak minął wczorajszy wieczór?:)


30 komentarzy:

  1. miło :)
    ja też dostałam biżuterię :)

    OdpowiedzUsuń
  2. jej cudowny naszyjnik ;D
    ja też dostałam naszyjnik i bransoletkę :D
    zapraszam do mnie będzie mi miło jak wpadniesz w wolnej chwili :D

    OdpowiedzUsuń
  3. mam podobny ale sobie sama go kupiłam ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Jaki on ładny . *.*
    Oczywiście również obserwuję . :)

    OdpowiedzUsuń
  5. A co jeszcze dostalas?

    xdnatuuuxd.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Naszyjnik jest naprawdę świetny! :)

    OdpowiedzUsuń
  7. o naszyjnik z Avonu ?
    Wesołych :*

    OdpowiedzUsuń
  8. Szczęściara ^^
    Zapraszam ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. śliczny naszyjnik :)
    wszystkiego najlepszego z okazji imienin! (przepraszam, że życzenia spóźnione :<)

    OdpowiedzUsuń
  10. jest piękny :)
    Wszystkiego najlepszego ;*

    OdpowiedzUsuń
  11. Cute necklace. (:
    --
    Check out my blog? (:
    onceuponasprinkle.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. ja nie lubię karpia, więc go nie tknęłam :x świetny jest ten naszyjnik :)

    OdpowiedzUsuń
  13. A fajnie było ^^ Piękny ten naszyjnik oby przyniósł ci szczęście ;)

    OdpowiedzUsuń