niedziela, 25 grudnia 2011

liczi i pitahaya

Dobry wieczór. ;) Jak Wam mija Boże Narodzenie? Do mnie dzisiaj przyjechała kuzynka-Marta z ciekawymi owocami. W tym liczi i pitahaya, które możecie kojarzyć z frugo. :]


Pitahaya;
Smakuje podobnie do kiwi, nawet podobnie to się je. ^^

Liczi to małe białe jajeczko w skorupce z pestką w środku. Jest bardzo dobre!:>

P.S Tato Marty ma Canona! Zdjęcia są nim robione!:] Pierwszy raz robię zdjęcia aparatem innym niż mój.
Jutro zamierzam pokazać Wam resztę prezentów, które dostałam pod choinkę.
Dobranoc!:^

SHERSS

26 komentarzy:

  1. Na kawalku tego zdjecia widac jedna osobe, to ty?

    OdpowiedzUsuń
  2. nie smakowałam ale apetycznie wygląda ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. spróbowałabym tych owoców :D

    OdpowiedzUsuń
  4. mniam <3
    powiem szczerze , że ich nie jadłam ;)
    ale mój tata lubi takie różne wynalazki :D

    OdpowiedzUsuń
  5. jeju, nawet nie wiedziałam, że piję sok z tego czegoś ;o LOL

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetny blog!
    + Zapraszam na mojego bloga którego zaczełam dopiero prowadzić! http://neverrrr.blogspot.com/
    Pozdrawiam serdecznie i życzę Wesołych Świąt! :)
    + Obserwujemy ?

    OdpowiedzUsuń
  7. nie jadłam jeszcze ani tego, ani tego ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Natuuus- tak to ona. c:

    OdpowiedzUsuń
  9. pitahaya to mój ulubiony owoc! bonusem jest wygląd: pyszny, biały miąsz wyśmienicie prezentuje się w różowej oprawie. wiesz że pitahayę nazywa się też smoczym owocem?

    OdpowiedzUsuń
  10. mhm.pycha !!
    a co do prezentów to trzymam Cię za słowo.;p
    jak jutro dodam pozostałe prezenty.

    OdpowiedzUsuń
  11. ^^ narobiłaś mi smaku .
    muszę koniecznie udać się po zapas frugo, ponieważ niestety nie udało mi się spotkać nigdzie tych owoców :(

    OdpowiedzUsuń
  12. kocham liczi <3
    zapraszam do mnie?:)

    OdpowiedzUsuń
  13. pitahaya !! uwielbiam ten owoc i za kolor i za smak mniam!

    OdpowiedzUsuń
  14. W takim razie musze ci powiedziec, ze widac Cie tylko kawalek, ale sliczna jestes. ! Naprawde. ! Mimo tego ze nie widzialam cales twarzy, po tym jako zobaczylam ten kawalek jestem poprostu pewna ze jestes sliczna. !

    OdpowiedzUsuń
  15. MMMmm.pysznie :3 Dzięki,że obserwujesz mojego bloga ja również będę obserwowała twój ;)

    OdpowiedzUsuń
  16. Ale pysznie wygląda, nigdy nie jadłam ani tego, ani tego.
    Marzę o takim aparacie ! :]

    OdpowiedzUsuń
  17. Kefircia, pierwszy raz robiłam jakiekolwiek zdjęcia innym aparatem niż mój,;]

    OdpowiedzUsuń
  18. Mmmm, smacznie wyglada. Jakis konkrety przepis? :) &Smacznego.

    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  19. lubię te owoce! :) miałam okazję skosztować na egzotycznych wakacjach kiedyś.

    OdpowiedzUsuń