niedziela, 25 grudnia 2011

prezenty

HI. Niestety to już ostatni dzień świąt, które mogłyby trwać trochę dłużej. Tak szybko to minęło. Dobrze, że jeszcze jest tydzień wolny. Przedstawiam Wam dzisiaj moje dalsze prezenty, które dostałam. Brakuje jednak ich trochę, ponieważ dopiero po zrobieniu zdjęć sobie o nich przypomniałam. ;( Z upływem czasu zamieszczę je na blogu. Więc tak...

Z tyłu chustka w kwiatki, zwykły, beżowy najprostszy golfik, M&M's, czekolada:

Książka-'Kompendium fotografii':


Niebieskie pudełko:

A wy co dostaliście?:) Podobają Wam się wasze prezenty?
Kisses. 

SHERSS

31 komentarzy:

  1. Śliczny blog ;)
    Miło mi będzie jak wpadniesz do mnie.:)

    OdpowiedzUsuń
  2. ladne pudelko .
    baaardzo duzo rzecz ;d

    OdpowiedzUsuń
  3. świetne prezenty !
    mi się moje prezenty podobają ((:

    Zapraszam do mnie !

    OdpowiedzUsuń
  4. pudełko ładne:)
    Zapraszam na mój nowy post:*
    Dodaję do obserwowanych;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Pudelko sliczne. ! Bardzo mi sie podoba. A co w nim bedziesz trzymac? :)

    xdnatuuuxd.blogspot.com
    Bedzie mi bardzo milo gdy napiszesz komenatrz i dodasz sie do obserwatorów

    OdpowiedzUsuń
  6. pudełeczko <3
    powiesz jak książka? czy przydatna itp. ?
    oczywiście jak przeczytasz, bo szukam właśnie jakiejś dobrej książki o fotografii (interesuje się nią od ok.roku, a nie wiem nic...nie rozumiem pojęć typu matryca, czas naświetlenia itd.;/) :)

    OdpowiedzUsuń
  7. ja dostałam kaskę za którą zakupię gitarę ;)
    O i widzę , że mamy tak samo na imię ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. M&m's pyychotka
    Wszystko co w kwiatki jest ładne,wiec chustka idealna na ciepłe dni ;))
    Zapraszam do siebie .

    OdpowiedzUsuń
  9. oo właśnie takiego pudełka wszędzie szukam ;D

    OdpowiedzUsuń
  10. jakie fajne prezenty! <3

    ja właśnie od jakiegoś czasu, szukam książki o fotografii, daj znać jak ci się podoba:) może też się skuszę^^

    OdpowiedzUsuń
  11. fajne prezenty ;)
    a możesz mi napisac jaki dokładny tytuł, wydawnictwo itp. ? ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. fajne prezenty^^
    w sumie to cieszę się, że wreszcie przemówiłam ludziom z mojej rodziny aby mi dawali kasę, ale patrząc na niektóre Wasze prezenty to fajnie by było dostać niespodziankę^^

    OdpowiedzUsuń
  13. Ooo miałam mieć tą książkę, fajna?
    Pozdrawiam
    Zwariowana Wariatka
    zwariowanawariatka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. zrób notkę o tej książce :))

    OdpowiedzUsuń
  15. też chcę taką książkę!

    OdpowiedzUsuń
  16. to pudełeczko bym sobie przygarneła :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Świetne prezenty! ;)
    ah, szkoda, że święta już się kończą ;<

    OdpowiedzUsuń
  18. Ja dostałam czekoladki i pieniądze, żby coś sobie kupić, ale znając mnie wydam wszystko na sylwestra przed telewizorem z filmami ;D

    OdpowiedzUsuń
  19. fajne.też chciałam kupić sb taką książkę .
    a pudełeczko bajeczne ! ;p

    OdpowiedzUsuń
  20. Huh, bardzo fajne prezenty :D !
    Sądzę po książce że masz lustrzankę i interesujesz się robieniem zdjęć :P Lovely <3
    Ps. Ja właśnie na yatta chcę kupić Pocky i drugi tom Ouran'a, lecz dowiedziałam się bardzo niemiłych rzeczy o tej stronie XD Więc wolę kupić sobie coś na restyle. :3
    Pozdrawiam, Haiko ~

    OdpowiedzUsuń
  21. Też taką książkę dostałam :D Jest swietna, polecam :D
    Fajne pudełeczko masz

    OdpowiedzUsuń
  22. Fajne prezenty.
    Zdziwiło mnie to, że w twoim regionie prezenty przynosi aniołek (?), bo u mnie Mikołaj

    OdpowiedzUsuń
  23. Fajne prezenty.
    Zdziwiło mnie to, że w twoim regionie prezenty przynosi 'aniołek' , bo u mnie 'św.Mikołaj'.

    OdpowiedzUsuń