poniedziałek, 26 grudnia 2011

Święta, święta i po świętach.

Hello. 
To już ostatni dzień świąt, a właściwie ostatni świąteczny wieczór. To tak szybko minęło, nawet już nie pamiętam co robiłam przez te trzy dni. W kościele byłam dzisiaj na czternastą i nie uwierzycie, było trzynaście dzieci do ochrzczenia! Ludzi pełno, trzeba było stać, do tego jeszcze dłużej, przez te chrzty. ;/ Oj tam, dzisiaj mam dla Was parę zdjęć zrobionych wciągu tych trzech świątecznych dni.




Gwiazda, która wisi na moim balkonie:


Wiele osób pyta się o tą książkę o fotografii, którą dostałam. Jak tylko ją przeglądnę, poświęcę o niej post jeszcze w tym tygodniu. 

Pa, pa!:)

SHERSS

28 komentarzy:

  1. Bardzo podoba mi się gwiazda Betlejemska :)

    OdpowiedzUsuń
  2. u mnie to wczoraj podobno było mnóstwo dzieciaków do chrztu, że msza zaczynająca się o 12 skończyła się o 14 ;o

    OdpowiedzUsuń
  3. Dokładnie! Tak to szybko minelo ,ze nie wiadomo co i jak. Tradycja Polska Cola albo pepsi musi być ;D
    +pozdrawiam ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. o! właśnie książka mnie bardzo interesuje ;)
    hah, tradycyjnie na święta cola lub pepsi xd

    OdpowiedzUsuń
  5. Fajne zdjęcia, czekam na post o książce ;p

    OdpowiedzUsuń
  6. świetne rzeczy ;)
    i pepsi,ja tam piję cole :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Święta zawsze tak szybko mijają, a tyle wcześniej zamieszania... Jaki piękny i pyszny tort! Orzechowy?
    Dziękuję za życzenia i odwiedziny :)

    OdpowiedzUsuń
  8. :).
    A jakie postacie z Glee najbardziej lubisz? :)

    OdpowiedzUsuń
  9. spokojnie, jeszcze prawie tydzień wolnego od szkoły^^

    OdpowiedzUsuń
  10. Emma ma fajną tą fobię na punkcie czystości. :D
    A Sue niby taka straszna, a przez święta tak ładnie się zachowała :).

    OdpowiedzUsuń
  11. Tak urok świąt: szybko się zaczynają i szybko się kończą. Mam taką samą gwiazdę na balkonie :)

    OdpowiedzUsuń
  12. ładne zdjęcia:)
    + mam pytanie. bo ostatnio jak robiłaś halloween na swoim blogu, to miałaś taki banner. jakbyś miała czas to mogłabyś mi napisać jak to się robi? aleksandra13@poczta.onet.pl
    z góry dziękuję :*

    OdpowiedzUsuń
  13. Nie ma pepsi , nie ma świat hehe ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. No,w sumie to ja zamawiałam dużo razy z yatta ale to się kończyło tak że kasa którą miałam na zakupy wydałam XD Ale ogólnie, w necie piszą, że doszły np. Pocky połamane, torba z np. Cielem zgięta lub dziurawa ;/ Nie fajną ma ta strona opinie.

    OdpowiedzUsuń
  15. książka o fotografii ? czekam na tą notkę o niej :P

    OdpowiedzUsuń