sobota, 21 stycznia 2012

naszyjnik

Hello. Życzę wszystkiego najlepszego Waszym babciom i dziadkom!:) Ja wieczorem jadę do swoich, a właśnie wróciłam z małych zakupów. Celem było kupienie coś na imieniny dla cioci, jak i prezenty dla dziadków jednak mimo wszystko i mi coś przybyło. W sklepie Troll kupiłam sobie zwykłą, prostą koszulkę w przecenie za 15PLN, jednak bardziej jestem zadowolona z pewnego drobiazgu-naszyjnika, którego też kupiłam za 15PLN na przecenie w tym samym sklepie. 


Jak widzicie, otwiera się! Ciekawe miejsce na ściągę. ^^

Muszę się wyrobić z wszystkimi obowiązkami do wieczora, więc pa!

SHERSS

17 komentarzy:

  1. Ale fajny:) Moja koleżanka ma otwieraną torebeczkę :p

    OdpowiedzUsuń
  2. Ale cudo! I bardzo przystępna cena! : )

    OdpowiedzUsuń
  3. zapraszam do mnie na konkurs! :))

    OdpowiedzUsuń
  4. tzn mi generalnie nie sprawia problemu, tylko denerwuje mnie coś takiego, że przez to, że mam takiego różnotematycznego bloga i interesuje się czymś innym niż ogół ktoś mi coś zarzuca:)

    OdpowiedzUsuń
  5. przydałby mi się taki naszyjnik, na moje ściągi na niemiecki :P
    obserwuję i zapraszam do mnie:
    http://me-life-m.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. podobają mi się takie naszyjniki ; p

    OdpowiedzUsuń
  7. boski. mi też przydałyby się zakupy. ...

    OdpowiedzUsuń