poniedziałek, 23 stycznia 2012

już w domu

Hello. :) Wróciłam już do domu. Szybko jak nigdy, a to dlatego że w szkole jest konferencja i lekcje były skrócone. Do tego idę dzisiaj do dentysty załatwić tego zęba. Mam nadzieję, że będzie to już ostatnia wizyta dotycząca tego zęba, bo mam już kolejnego do leczenia. Dziś coś mój tata wspomniał, że mógłby mi już kupić lustrzankę, ale tańszą niż tą którą chcę. Muszę się jeszcze zastanowić. 

Spróbowałam dzisiaj jogurt, którego wcześniej nigdzie nie widziałam. Jest on dodatkowo z czekoladowymi kuleczkami takimi, jaki jest batonik Kit Kat. 

Mniam!:P

Ok, ja już idę, bo tak jak pisałam wcześniej w tym tygodniu mam pełno nauki. Nie wiem, czy się wyrobię, jeszcze den dentysta. -.-
Kisses! 

SHERSS

21 komentarzy:

  1. wygląda smakowicie ;D
    obserwuję i liczę na to samo ;d

    OdpowiedzUsuń
  2. Canon EOS 1100d z obiektywem 18-55mm (standardowym). :)

    OdpowiedzUsuń
  3. też jestem juz w domu ;D
    zapraszam do mnie, będzie mi miło jak wpadniesz w wolnej chwili :D

    OdpowiedzUsuń
  4. o coś nowego :) smacznie wygląda :>

    OdpowiedzUsuń
  5. nie widziałam jeszcze takiego jogurtu. (;

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja też nie widziałam.. :(
    Miłej i niebolesnej wizyty u dentysty ^^

    OdpowiedzUsuń
  7. jak gdzieś zobaczę taki jogurt to na pewno spróbuję ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. mniam wygląda pysznie muszę gdzieś tego poszukać ;)
    Powodzenia u dentysty ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. :P
    nie widziałam jeszcze takiego jogurtu... podziel się :P, chociaż nie bo już zjadłaś :D
    obserwuję + zapraszam do mnie

    OdpowiedzUsuń
  10. i znowu jestem głodna a dzisiaj prawie cały czas coś jadłam xd

    OdpowiedzUsuń
  11. też nie widziałam ale chcętnie bym spróbowała. jaką lustrzankę tata ma zamiar Ci kupić ? tez obserwuję :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Smacznego to tak na początek. W sumie to nawet nie wiedziałam że robią jogurty Kit-Kat o_O. W każdym bądź razie, mam nadzieję że nie boisz się dentysty bo w sumie to nic strasznego. ;P

    Zapraszam do siebie, gdyż pojawił się nowy wpis. http://doublek-sagi.blogspot.com/2012/01/o-nie-skopiowaa-kenze.html

    Pozdrawiam!(; xoxo.

    OdpowiedzUsuń
  13. mmm pycha!
    zapraszam na bloga www.metamorfozy-mary-stardoll.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. Mmmmm no tego jeszcze nie widziałam ;D:D

    OdpowiedzUsuń