czwartek, 26 stycznia 2012

ACTA

Cześć.   
Pewnie słyszeliście o podpisaniu ACTA. Nie podoba mi się to jak i wszystkim protestującym, ale chcę powiedzieć, że mimo tych ograniczeń, które będą i tak postaram się dla Was pisać. Nie będę już o tym gadała, ponieważ nie ma sensu. Wypowiem się, gdy wszystko już będzie wprowadzone.  
Nie mogę się doczekać ferii, które zaczną się już zaraz ale jeszcze tylko muszę przeżyć jeden dzień w szkole. W sobotę wyjeżdżam do Marty! : } Nie mogę się doczekać. (:

Ah!:3
Przepraszam za kolejny post ze zdjęciem jedzenia. 

To ja idę na korepetycję.
Hugs!

sherss


24 komentarze:

  1. Ja się wkurzyłam z tym ACTA.
    O tak, od jutra ferie :33

    OdpowiedzUsuń
  2. nie widzialam u mnie tego duzego frugo . :/

    OdpowiedzUsuń
  3. Od jutra ferie ;D Naszczęscie ;D
    GDZIE TY KUPIŁAŚ DUŻE FRUGO ?! MÓW NATYCHMIAST :D
    Zapraszam do mnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. mi sie to ACTA też nie podoba -.-
    a tak poza tym to świetne zdj. czym je robisz?:>
    + zapraszma do mnie: http://momentreconciles.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Jeszcze wsiększe frugo ?;o Ile kosztuje ?

    OdpowiedzUsuń
  6. Mmm duże frugo.. jeszcze tego nie widziałam:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Skąd masz takie wielkie frugo?:)

    OdpowiedzUsuń
  8. FRUGO!!! Litrowe??? OMG!

    K.


    ________________________

    wdwaognie-onaion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Nie lubie A.C.T.A. , a kto lubi ? Nienawidze tego człowieka co to wymyślił. Fajny post ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. też zaczynają mi się ferie :D

    OdpowiedzUsuń
  11. woow ;o jaki wielki frugooshh !! :D

    zapraszam do sb

    OdpowiedzUsuń
  12. kocham frugoo <#
    ja od dziś ferieee !

    OdpowiedzUsuń
  13. Mi też się acta nie podoba ;/ ale co zrobić.? :< To udanych ferii życzę ;) Fruugo <3

    OdpowiedzUsuń
  14. Dzięki za komentarz!;)
    Kocham frugo!!!!!!!!!!:D
    Zapraszam!

    OdpowiedzUsuń
  15. Podkarpacie rządzi :)
    W jakieś części dokładniej mieszkasz ? :))


    Super blog, obserwuję <3
    cookie-styles.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. A ja jeszcze właśnie białego nie piłam...(kiedyś tylko jak były )

    OdpowiedzUsuń
  17. Jakie wielkie Frugo ^-^
    Ja mam od dziś FERIE!! Łiii....

    OdpowiedzUsuń