piątek, 27 stycznia 2012

w góry!

Dzisiaj oficjalnie zaczynam ferie. Jutro wyjeżdżam do Marty w góry o 6.00! :)) Jeszcze się nawet nie spakowałam, mam nadzieję, że uda mi się wstać, chociaż zwykle w soboty śpię do 11. Ja jak ja oczywiście najbardziej w podróży nie mogę się doczekać jedzenia tych wszystkich słodyczy, które kupiłam. Nie dziwię się, że mam tyle dziur w zębach. 
Co do ACTA. Prawdopodobnie istnieją wątpliwości w tej sprawie. Gdzieś czytałam, że jeżeli będzie już wprowadzane to dopiero w wakacje, ale nie wiem ile jest z tego prawdy. 
PETYCJA PRZECIWKO ACTA->klik 

Tumblr_lygzqdzz6a1qbdn1zo1_500_large

Życzę udanych ferii osobom, które właśnie je zaczynają!

17 komentarzy:

  1. ahh w gory , ale ci dobrze !! :D

    OdpowiedzUsuń
  2. oooo super masz! ;) miłego wyjazdu! ;))

    OdpowiedzUsuń
  3. góry o tej porze roku są piękne ^^

    OdpowiedzUsuń
  4. A ja tobie życzę udanych bo moje już się prawie skończyły ^^

    OdpowiedzUsuń
  5. Boze jak tam slicznie! Zazdroszcze. Ogolnie to milego pobytu i wielu zabaw, pozwiedzaj troche, i porob duzo zdjec zebys mogla co powstawiac.

    Pozdrawiam xoxo.

    OdpowiedzUsuń
  6. ja też zaczynam :)
    tobie również udanych :)
    a jeśli chodzi o te acta . to mają tylko zaostrzyć przepisy w internecie a nie usuwać strony ;/

    OdpowiedzUsuń
  7. Też zaczynam ferie własnie !
    Tobie też miłych 14 dniu.

    OdpowiedzUsuń
  8. Dzięki za kmentarz!;)
    Petycje już podpisałam i zazdroszczę wyjazdu w góry!!!:)
    Zapraszam!

    OdpowiedzUsuń
  9. Udanych ferii : )
    ja też zaczynam :**
    wpadaj do mnie

    OdpowiedzUsuń
  10. udanych feri :) ja jeszcze muszę czekać 2 tygodnie :()

    OdpowiedzUsuń
  11. zazdroszczę zarówno ferii jak i wyjazdu! :) u mnie sesja w pełni!

    OdpowiedzUsuń