piątek, 6 stycznia 2012

Pretty Little Liars

Jak Wam mija święto Trzech Króli? U mnie w Jarosławiu był orszak, był nawet pokazywany chwilę na TVP1. Ja jednak nie byłam, obudziłam się o 12, ponieważ odsypiałam sylwestra. Cały czas jestem jednak jakaś śpiąca. Ostatnio przechodzę jednej z moich nastoletnich dramatów. Zauważyłam, że chyba mam krzywe nogi i wpisałam to na długą listę moich kompleksów. 
Póki, co staram się zapomnieć o moim męczącym życiu i zacząć przeżywać te serialowe.
Są nowe odcinki 'Pretty Little Liars', 'Pamiętniki Wampirów', 'The Lying Game', 'The Secret Circle' i 'Switched at Birth'. Dużo tego! Jak na razie pooglądałam nowy odcinek 'Pretty Little Liars'. Dziewczyny są coraz bardziej przebiegłe, dzięki czemu dużymi krokami zbliżają się do dowiedzenia się, kim jest -A. 


Oglądacie ten serial? Jak myślicie, kto jest A? 
Pa, pa! Idę oglądać inne seriale.;)

28 komentarzy:

  1. nie ogladam tego serialu ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. o właśnie, Pamiętniki- całkiem o nich zapomniałam ;d
    pozdrawiam ;))

    OdpowiedzUsuń
  3. nie oglądam tego :D
    aczkolwiek po sylwestrze też nie moge się pozbierać :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Czyli jednak udało Ci się dziś odespać tego Sylwestra ;) Aj tam, nie ma co się przejmować kompleksami – trzeba się kochać taką, jaką się jest. A ewentualnie wady zawsze można poprawić. Tyle, że trzeba zawsze pamiętać, że ideały nie istnieją. O! Ależ się tych seriali teraz narobiło.

    OdpowiedzUsuń
  5. Też spałam dzisiaj do 12. ;p A co do nóg to się nie przejmuj, to nie koniec świata. :)

    OdpowiedzUsuń
  6. ta na nóżkach wydaje mi się dużo lepsza. A kolory cieni są chyba podobne, prawda?

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja myślę, że ,,A'' może być blizniaczka Alison. W książce tak było... niewiem jak będzie tutaj.

    OdpowiedzUsuń
  8. Nie widziałam wcześniej tego serialu, a na jakim kanale leci ?

    OdpowiedzUsuń
  9. Nawet nie wiedziałam , ze jest taki film ;o

    OdpowiedzUsuń
  10. ja oglądam:D
    ale jeszcze nie wiem kim jest A.

    OdpowiedzUsuń
  11. oglądam i PLL, i The Lying Game :) co do A. to trudna sprawa, bo co już jestem niemal pewna kim jest to jednak następuje taki zwrot, że jestem pewna, iż ta osoba na pewno A. nie jest.

    OdpowiedzUsuń
  12. Nie oglądam ...Ale może kiedyś zacznę ^^

    OdpowiedzUsuń
  13. w takim razie życzę ci byś wypadła dobrze :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Próbowałam kiedyś to oglądac, ale jakoś nawet nie zaczęłam :) Co do Trzech Króli- u mnie w mieście było podobnie jak u Ciebie :) W wolnej chwili zapraszam :)
    www.live-your-life-like-that.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. zaciekawiłaś mnie i chyba zaczne oglądać ; ) !

    OdpowiedzUsuń
  16. hahaha ! ja dzisiaj się zabrałam za czytanie tej książki :D a ty oglądasz serial

    OdpowiedzUsuń
  17. oglądam wszystkie oprócz tego ostatniego :D i wszystkie te nowe już obejrzałam <3

    OdpowiedzUsuń
  18. właśnie zaczęłam to oglądać <3

    OdpowiedzUsuń
  19. Ubóstwiam PLL, Pamiętniki też, ale reszty serialów nie znam. Polecasz ? ;>

    OdpowiedzUsuń
  20. kocham ten serial,co odcinek wydaje się że wiem kim jest A i jak zwykle A ;P też mam o nim notkę,dlatego zapraszam serdecznie:) tym bardziej,że dopiero zaczynam przygodę z blogiem

    OdpowiedzUsuń
  21. very nice blog! i really like your pictures <3

    OdpowiedzUsuń
  22. Nie oglądam ;/ Ale pamiętniki tak ^^

    OdpowiedzUsuń