poniedziałek, 9 stycznia 2012

objaśnienie

Cześć wszystkim. Mam nadzieję, że mnie jeszcze pamiętacie. Przepraszam, że tak długo nie pisałam i przepraszam za to, że do piątku raczej niczego nie napiszę. Teraz mam w szkole ciężki okres poprawiania i mam dużo ocen do poprawy. Jeśli będę miała minimum same 4 na koniec dostanę lustrzankę! Żeby mieć same 4 nie mogę mieć żadnych 2, ponieważ na koniec o dwa stopnie nauczyciele nie podnoszą. Ja oczywiście uparłam się jeszcze nad tym aby mieć na koniec jakieś 5, więc poprawiam i niektóre oceny na 4 dla pewności, że dostanę tą lustrzankę. Myślę, że się opłaca pouczyć. ;) 
Nie do tematu, ale cóż. Mój słodziak: <3


Mam nadzieję, że do piątku nie zapomnicie o moim blogu. Do zobaczenia i trzymajcie kciuki! :^

17 komentarzy:

  1. Trzymam kciuki .
    Słodki króliczek ;d

    OdpowiedzUsuń
  2. dasz rade!! słodki królik :D

    zapraszam do nas ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. też mam zapierdziel w szkole :c śliczny królik :D

    OdpowiedzUsuń
  4. boje się trochę królików, jak i świnek morskich, ale mimo to ten jest przecudowny

    OdpowiedzUsuń
  5. słodki <3
    trzymam kciuki :D
    ja też poprawiam na 5 : D

    OdpowiedzUsuń
  6. jaki słodziak :) aż mi się przypomniała moja śp. Kinia :( ja na szczęście wszystko, co miałam do poprawienia już poprawiłam. uh, no to ja lustrzanki już na stówę bym nie miała, bo 2 z maty się kłania :<

    OdpowiedzUsuń
  7. http://inezstory.blogspot.com/ - zajrzyj jak amsz czas. :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Powodzenia w konkursie blog roku ;)
    No i nic nie szkodzi, ja też dużo nauki w tym tygodniu miałam :)

    OdpowiedzUsuń