piątek, 13 stycznia 2012

piątek trzynastego

No i jestem! Niestety znowu nie na długo, poprawiać jeszcze będę w ten tydzień. W tym tygodniu stwierdzam, że wszystko mi się udało, ale jednak stwierdziłam, że ludzie widzą tylko te złe rzeczy (przynajmniej w mojej klasie). Na szczęście w następnym roku planuję parę osób przestać znać wraz pójściem do nowej szkoły. A właśnie! Dzisiaj jest piątek trzynastego? Mięliście pecha? Ja takiego jednego- małego. :) Na kolędę przyszedł do mnie ksiądz, z którym mam spotkania do bierzmowania. Oczywiście moi rodzice popisali się swoją głupkowatą gadaniną, ale bądź co bądź da się przeżyć. Ok, ja zmykam. Dzisiaj jest wieczór z nadrabianiem oglądania seriali.

Przypominam, że jeżeli do posta jest dodana etykieta 'photos' to w tym poście znajdują się moje zdjęcia. 
Pozdrawiam, pa!^^

18 komentarzy:

  1. wspaniałe zdjęcie ;)
    jaki masz aparat ?
    + obserwuję ;))

    OdpowiedzUsuń
  2. ja dzisiaj też miałam kolędę :D
    masakra. nie cierpię jak ksiądz przychodzi mi do domu :(
    śliczne zdjęcie ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. jejku, fajnie wysżło ci to zdjecie, ciekawy kalendarz!

    OdpowiedzUsuń
  4. fajne zdjątko.
    ja nie miałam pecha ;D

    OdpowiedzUsuń
  5. początek dnia był kiepski, ale reszta ok :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Zgadzam się,fajne zdjęcie :3

    OdpowiedzUsuń
  7. Informuję, że zmieniłam nazwę bloga na
    anylifee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. a ja co raz bardziej lubię moją klasę , a w przyszłym roku nowa szkoła ; / zawsze tak miałam , że wszyscy zaczynają być nagle tacy fajni , a trzeba się rozdzielić - jak szłam do gimnazjum i teraz .

    do mnie na kolędę na szczęście nie przyszedł ksiądz od bierzmowania .. : D

    OdpowiedzUsuń
  9. e tam, ja nie wierze w te wszystkie zabobony -.-

    OdpowiedzUsuń
  10. ja mam w poniedziałek dopiero kolęde ;D pecha nie miałam, ale byłam świadkiem pechowej sytuacji ;o

    OdpowiedzUsuń
  11. To ja chyba miałam wczoraj piątek 13 ^^

    OdpowiedzUsuń
  12. E, dla mnie ten dzień nie był pechowy.
    Ładne zdjęcia ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. Haha, wizyty księdza często sa prze komiczne. : ))

    OdpowiedzUsuń
  14. bardzo podoba mi się jak zrobiłaś zdjęcie :)
    U mnie też był w piątek ksiądz! Na szczęście obyło się bez nieszczęść ;p

    OdpowiedzUsuń