sobota, 14 stycznia 2012

nowe buty

Hi. U Was też sypie śnieg? Wreszcie się doczekałam. :) Mam nadzieję, że będzie jeszcze na moje ferie, które zaczynają się pod koniec stycznia. 
Trochę nie pisałam, a przez ten czas doszło mi kilka rzeczy. Między innymi nowe, ciepłe kapcie z Biedronki. Haha. :D


Chyba zaczynam nie mieć, o czym pisać.XD
Miłego dnia!

Edit. Przypomniałam sobie o konkursie na BlogRoku. Aby zagłosować na mojego bloga postępujcie zgodnie z obrazkiem:
Dochód z SMS'ów zostanie przekazany na turnusy rehabilitacyjne dla osób niepełnosprawnych, więc myślę, że warto pomóc. Jak nie mi to komuś innemu. W tym roku nie specjalnie mi zależy na wygranej, gdybym miała głosować to pewnie nie zagłosowałabym na swojego bloga, ponieważ nie uważam, że zasługuję. Postaram się przez ten rok doszlifować bloga i wziąć po raz kolejny udział w następnym. 

27 komentarzy:

  1. piękne, czym prędzej jade do biedronki, są prześliczne!
    ile kosztowały?

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękne buty , muszę się wybrać do biedronki .! ;3

    OdpowiedzUsuń
  3. no u nas właśnie ten śnieg jakoś nie sypie:(

    OdpowiedzUsuń
  4. Mam podobene z Norwegii na takiej samej podeszwie tylko w kształcie Emu z czerwono białe z takimi wzorkami światecznymi czy tam zimowym , reniferki itp . ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Oj tak śnieg sypie jak szalony ! ^^
    Kochane buciki ! ;))

    OdpowiedzUsuń
  6. cudowne <3 nie ma to jak Biedronka ;*

    OdpowiedzUsuń
  7. Są świetne ;) i śliczny kolorek :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Śliczne butki :3 Powodzenia :D

    OdpowiedzUsuń
  9. ale cudne <3 chcę takie! ;p tylko najlepiej w odcieniu brzoskwiniowym lub pudrowego różu :D

    OdpowiedzUsuń
  10. moja koleżanka go ma i serce też :) zapytam jej .

    OdpowiedzUsuń
  11. ` nje widziałam takich w biedronce. ale pewnie cieplutkie. heueheuh . ;d taaa u mnie też jest śnieg. :D zapraszam.

    OdpowiedzUsuń
  12. świetne te kapcie! Uwielbiam ten kolor <3 ;D

    OdpowiedzUsuń