niedziela, 15 stycznia 2012

Mr. Know It All

Hi. Co u Was? Ja wczoraj coś robiłam, nawet nie pamiętam co, tak szybko czas zleciał. Śnieg cały czas pada! Wczoraj miałam obcinane włosy i to o 6 cm. Mam nadzieję, że przeżyję. Oczywiście musiała to robić moja mama, bo nie lubię chodzić do fryzjerki. Ostatnio jak byłam to stwierdziła, że u mnie się nie da zrobić grzywki na bok. Wróciłam do domu i właśnie mama mi ją obcięła tak jak chciałam. Dobrze, że będzie robić w tym roku kurs fryzjerski. Nie ma to jak mieć fryzjerkę w domu.
Ostatnio nie mam o czym pisać. Mam nadzieję, że to szybko minie. Póki co chcę się z Wami podzielić piosenką, którą mogłabym słuchać ciągle. 

<3 <3 <3

Pozdrawiam!

19 komentarzy:

  1. uwielbiam tą piosenkę ;) jest świetna ;)
    Pokaż włosy ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja chodze do nawet dobrego fryzjera i zawsze jestem zadowolona :)

    + Zapraszam do mnie na Konkurs <3

    OdpowiedzUsuń
  3. Lubie to !
    Mam pilne pytanie :
    Jak zrobiłaś wigdżet z We heart it ?
    Podaj linka do stronybz tym :)
    jak możesz ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. pokaz jak teraz wyglądasz ;>

    OdpowiedzUsuń
  5. Mam pytanie. Jak dodalas weheartit tutaj.?

    OdpowiedzUsuń
  6. juz na paru blogach widzialam ta piosenke ;3

    OdpowiedzUsuń
  7. ja mam fryzjerkę w domu. ;p

    OdpowiedzUsuń
  8. mnie kiedyś fryzjerka źle obcięła, więc kupiłam sobie specjalne nożyczki i stwierdziłam, że sama będę sobie podcinała grzywkę;) muszę jednak zaufać fryzjerce, bo to nie był dobry pomysł!;)

    OdpowiedzUsuń
  9. mi też szybko czas leci :/
    fajny głos ma Kelly:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Ładna jest ta piosenka :) Dodaj zdjęcie z nową fryzurą ;D
    Ja też nie lubię chodzić do fryzjera - mam wrażenie, że nie rozumieją co do nich mówię!

    OdpowiedzUsuń
  11. lubie ta nutkę. :)
    umieścisz swoje zdjęcie w nowej fryzurze? :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Ja tam do fryzjera wgl nie chodzę ^^

    OdpowiedzUsuń
  13. jestem tu pierwszy raz i bardzo mi się podoba.
    Na 100% będę wpadać częściej :D
    i oczywiście obserwuję :p

    OdpowiedzUsuń
  14. Lubię tą piosenkę :D
    ja bym nie przeżyła 6 cm, a Tobie powodzenia życzę ;D

    OdpowiedzUsuń
  15. też bym mogła mieć mamę fryzjerkę :D

    OdpowiedzUsuń