poniedziałek, 16 stycznia 2012

widget weheartit

Cześć. Niestety nie dodam swojego zdjęcia w nowej fryzurze, za co przepraszam. Nie dodaję na bloga jeszcze swoich zdjęć. >.< Miałam dzisiaj iść do dentysty dalej z tym zębem, ale okazało się, że wizyta ma być dopiero za tydzień. Eh, szkoda. Miałabym już z tym spokój i można by było kolejnego zęba wyleczyć. Mówi się trudno. Ostatnio nie potrafię robić zdjęć moim zwykłym aparatem. Może to dlatego, że miałam do czynienia z lustrzanką i teraz każde moje zdjęcie wydaje mi się gorsze? Możliwe. Tak więc dzisiaj piszę do Was kolejnego z tych nieudolnych postów, które nie mają ani ładu, ani składu. :(
Pod ostatnim postem pytaliście, jak dodać na bloga widget weheartit. Z racji tego, że mi się kompletnie dzisiaj niczego nie chce piszę szybko i zmykam. 

1. Logujemy się na Weheartit.com
3. Zjeżdżamy trochę w dół i znajdujemy kody, które wklejamy na bloga. 

P1360651_large
NIE JA JESTEM NA ZDJĘCIU..

Hugs!<3


SHERSS

17 komentarzy:

  1. Ja mam to samo. Dziwnie mi się trzymie aparat kompaktowy, jest taki mały i lekki :D

    OdpowiedzUsuń
  2. mimo to czekam na twoje zdjęcie. :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Eh ...chciałaby zobaczyć cię ^^

    OdpowiedzUsuń
  4. też tak czasem mam, jak używam lustrzanki, a potem biorę do ręki starą cyfrówkę to taka malutka się wydaje i w ogóle :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Mam pytanie :
    Jetseś ruda ?
    Bo na karzdych ispirejszyn dajesz ruge girl.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie jestem ruda- mam ciemny brąz. Rudy jednak strasznie mi się podoba i myślę nad przefarbowaniem się na ten kolor. :)

      Usuń
  6. Super fotka,podobają mi się jej włoski ^^

    OdpowiedzUsuń