środa, 18 stycznia 2012

ulga po zaliczeniach

Hello! ♥ Już wszystko mam poprawione na takie oceny na jakie chciałam, udało się! Jedynie nie wiem, co mam z chemii, bo pani długo nie było, ale nawet gdybym miała tą gorszą opcję oceny i tak nie jest źle. (: 
Mam tyle nowych pomysłów na bloga, ale wszystkie dotyczą tego, co zrobię gdy będę miała lustrzankę, a to dopiero pod koniec roku szkolnego. Oczywiście muszę mieć dobre oceny i ją dostanę. No tak, może i mam ciekawe plany dotyczące bloga za pół roku, ale nie wiem, co z nim robić teraz. Nie mam siły pisać postów. Tak jak pisałam wcześniej źle mi się robi zdjęcia moim aparatem przez co każde wydaje mi się brzydkie, ja już chcę lustrzankę. Gdy tylko zobaczę jakąś fajną rzecz, miejsce to chciałabym temu zrobić dobre zdjęcie. Chyba znalazłam sobie hobby. Lustrzankę, którą sobie upatruję jest Canon EOS 600D, jednak nie wiem, czy akurat tą dostanę. Właściwie to nie wiem, czy w ogóle jakąkolwiek dostanę, bo jest jeszcze przede mną masę testów i kartkówek w tym półroczu. Przepraszam jeśli będę od czasu do czasu zaniedbywała bloga. Ale się rozpisałam- jak nigdy! :D

Szybkie zdjęcie z chwili kiedy mogłam się nacieszyć lustrzanką...
ale chyba nie robiłam go ja tylko Marta. :) Słabo złapana ostrość ale i tak mi się podoba!

Pa, pa! Życzę wszystkim powodzenia w szkole w nowym półroczu!
Kisses.

SHERSS

17 komentarzy:

  1. też dostałam lustrzankę za dobre świadectwo :D
    ładne to zdjęcie, nawet brak tej ostrości sprawia, że jest takie delikatne:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Doczekasz się ^^

    I powodzenia z nauką :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Może i ciekawy pomysł, ale nie mój. U jakieś bloggerki zauważyłam coś w podobie i bardzo mi się spodobało:)

    OdpowiedzUsuń
  4. nie wypatruję od nikogo pomysłów bo nie mam na to czasu^^ od tygodnia nawet nie mam czasu zaakceptować komentarzy. Nie wiem czy blogi w mojej kategorii są jedyne w swoim rodzaju, skoro przede mną wszystkie blogi są prowadzone przez rodziców chorych dzieci (o życiu, leczeniu) no i Maciek Musiał..

    OdpowiedzUsuń
  5. Wielkie gratulacje :) Pozdrawiam cieplutko

    K.

    ______________________

    wdwaognie-onaion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Wielkie gratulacje :) Pozdrawiam ciepło :*

    K.

    ___________________________

    wdwaognie-onaion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. mi się bardzo podoba te zdjęcie ;>

    OdpowiedzUsuń
  8. mhm jak to możliwe,że nie zauważyłaś,że się nie malowałam ^^ ?

    OdpowiedzUsuń
  9. życzę powodzenia z ocenami, lustrzanka się przyda. :)
    nie zwracaj uwagi na wygląd bloga aż tak bo dla obecnie obserwujących myślę że ma znaczenie bardzie to co piszesz i jaka jesteś nić 'oprawka' :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Ja Tobie też życzę powodzenia w 2 semestrze :)

    OdpowiedzUsuń