wtorek, 31 stycznia 2012

shopping

Hi. <3 Z Martą byłyśmy wczoraj na małych zakupach. Tak, przyjechałam w góry na zakupy! Kupiłyśmy sobie trochę małych drobiazgów. Marta torebkę i balsam do paznokci, a ja:

Stemple do paznokci, pierwszy raz takie widzę. :)

Prezent dla Angeliki na urodziny. Ona nie wie o tym blogu, więc nie zobaczy prezentu. W środku są płyn do demakijażu, krem do rąk kokosowy i balsam do ciała czekoladowy i wszystko to jest z Douglas'a. 

Dzisiaj z Martą postanowiłyśmy spędzić dzień na nic nie robieniu. W końcu ferie to ferie. 
Hugs!

SHERSS

27 komentarzy:

  1. gdzie kupiłaś te stemple? ;D

    OdpowiedzUsuń
  2. ile takie stemple Cię kosztowały ? :P

    OdpowiedzUsuń
  3. jakie fajne stemple :D
    nie widziała takich nigdy :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Też nigdy nie słyszałam o stemplach do paznokci. Daj znać czy są oko i czy warto je kupić :)

    Pozdrawiam,

    K>

    _______________________

    wdwaognie-onaion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. fajne stemple. :)

    zapraszam. (;

    OdpowiedzUsuń
  6. też mam teraz ferie, jestem z śląska :P
    daj znać jak się sprawdziły stemple bo szukam odpowiednich a nie chce wydawać kasy na coś co sie nie sprawdzi.

    Pozdrawiam i zapraszam do siebie ! :))

    OdpowiedzUsuń
  7. myślałam ostatnio nad takimi stemplami. Opłaca się kupić? : )

    OdpowiedzUsuń
  8. Chciałam je kupić i w sumie nie wiem czemu ich nie kupiłam :P

    OdpowiedzUsuń
  9. nigdy nie widziałam takich stempli ;o
    ;p

    OdpowiedzUsuń
  10. no ja właśnie też nie wiem czy mam na tyle odwagi, ale to może na wakacje;d też dodaję :)

    OdpowiedzUsuń
  11. własnie poluje na te stempelki

    OdpowiedzUsuń
  12. Jak użyjesz stempelków to dodaj fotki ;D

    OdpowiedzUsuń
  13. Wow, stemple do paznokci ;)

    Pokaż jak wyglądają na paznokciach ! ; >

    OdpowiedzUsuń
  14. Stemple do paznokci. Ciekawa opcja^^ Jestem ciekawa jak się sprawdzą.
    + też obserwuję

    OdpowiedzUsuń
  15. ooo ja jeszcze nie używałam stempelków ;p

    OdpowiedzUsuń
  16. Muszę zakupić taki stempel ^^

    OdpowiedzUsuń
  17. o na pewno się ucieszy :) z prezentów ;)
    udanych feri :)
    Obserwujemy ? :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Też chcę taki prezent ! ^^

    + również obserwuję ^^

    OdpowiedzUsuń
  19. fajna rzecz, te stemple nigdy nie widziałam czegoś takiego :)
    pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Mam ten zestaw stempelków, bardzo fajny! :)

    OdpowiedzUsuń