piątek, 3 lutego 2012

sklep.lomografia.pl

Hi.
Mrozy nie ustępują. Na chwilkę wyszłam w rękawiczkach, a palce mi tak zamarzły, że nie mogłam nimi  ruszać. Ta zima jest jedną z najmroźniejszych. Słyszałam, że z powodu takiej temperatury jaka jest u niektórych zamknęli szkoły. Jednak pewnie będziecie musieli to odrobić. Ja bądź co bądź mam ferie i strasznie się nudzę. Z Martą w końcu nie narysowałyśmy tego projektu na konkurs, bo pomysły się nas nie trzymają. 
W nudach trafiłam na ciekawą stronę z aparatami do kupienia-http://sklep.lomografia.pl/ Jednak to nie są zwykłe aparaty. 
Każdy ma ciekawy design i jedyną własną funkcję robienia zdjęć. Na początku myślałam, że sobie może jakiś kupię ale w końcu stwierdziłam, że znudziło by mi się w końcu robienie takich samych zdjęć. Jednak myślę, że kogoś mogą zainteresować.:)

cheers!

SHERSS

39 komentarzy:

  1. Ciekawe, muszę zajrzeć na stronę :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Mają ciekawy image, ale trochę bez sensu jest kupowanie takich aparatów. :)

    OdpowiedzUsuń
  3. u mnie połowa ludzi do szkoły nie przyszła przez to zimno... ;/ a podstawówke to wg zamknęli.

    OdpowiedzUsuń
  4. ooo. koniecznie muszę tam zajrzeć.:)

    OdpowiedzUsuń
  5. ja również obserwuję ;D
    tak,ta zima jest bardzo mroźna. ale mimo to ja i tak aktywnie spędzam ferie przy koniach ;D a za oknem kurcze -20. teraz to już -10 jest dla nas jak ciepełko ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Dzięki za komentarz!;)
    Fajne te aparaty!!!:)
    U mnie też okropny mróz...:/
    Zapraszam!

    OdpowiedzUsuń
  7. Trochę bez sensu takie aparaty, ciągle takie same zdjęcie, no bez przesadyzmu ; ))

    OdpowiedzUsuń
  8. fajny pomysł z tymi aparatami ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. swietne aparaty, ale tak jak wspomnialas, robienie takich samych zdjec moze znudzic :D a ogólnie, to swietny blog! :D wpadnij do mnie :* obserwuj, jesli Ci sie blog podoba (: masz twittera? followujemy sie? :D twitter.com/viktoriapoland

    OdpowiedzUsuń
  10. Fajne :) Ja mam przedłużone ferie o dwa dni, bo w moim mieście w poniedziałek i we wtorek będą zamknięte szkoły, ale my nie będziemy musieli tego odpracowywać (całe szczęście) ;p

    OdpowiedzUsuń
  11. Prześwietne są normalnie ^^

    OdpowiedzUsuń
  12. Ciekawe te aparaty, ale podzielam Twoje zdanie. Prędzej czy później by mi się to znudziło.

    OdpowiedzUsuń
  13. Oo zazdroszcze, że masz teraz ferie:)
    cudne te aparaty!

    OdpowiedzUsuń
  14. genialne, ale myślę że tak jak i Tobie znudziłyby mi się te same zdjęcia ;)
    obserwujemy? :)

    OdpowiedzUsuń
  15. cudne aparaty ^^ Szczególnie ten pierwszy (niebieski) ;p

    OdpowiedzUsuń
  16. no no bardzo fajne aparaty ;))

    OdpowiedzUsuń
  17. Aparaty rzeczywiście niezwykłe - są świetne! Chciałabym taki mieć ;)
    Pozdrawiam,
    Joanna z www.violinstyle.blogspot.com

    PS. Zapraszam do obejrzenia mojej interpretacji Tangerine Tango, czyli najmodniejszego koloru nadchodzącego sezonu ;) http://violinstyle.blogspot.com/2012/02/tangerine-tango-hottest-color-of.html
    Jeśli Ci się spodoba, to dodaj mój blog do obserwowanych. Chętnie się odwdzięczę :)

    OdpowiedzUsuń
  18. hehe fajne te aparaty :D!!!

    OdpowiedzUsuń
  19. Nam, jak narzekaliśmy że nam zimno, zaproponowali (tak w żartach) żebyśmy poszli do domu, ale mamy odrobić te dni w soboty albo w lipcu. Nagle wszystkim zrobiło się ciepło :D
    Aparaty ciekawe, ale mi tez znudziłby się po pewnym czasie :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Bardzo zimno, ale spacery dla zdrowia - czemu nie. Trzeba ćwiczyć hard ducha! :D

    OdpowiedzUsuń
  21. super aparaty ! :)
    a z ciekawości spytam jakie miałaś smaki? :)
    no i spoko, każdy ma swój gust smaku ;P
    anjacaro.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  22. na pewno będą musieli to odrobić i to może w wakacje xd będą mieli jeszcze krótsze niż mamy mieć :D

    OdpowiedzUsuń
  23. ja mam zamiar zamówić tam jakiś aparat, fajne zabawa! :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Te aparaty są świetne ale napewno znudziłoby mi się ciągle robić jednakowe zdjęcia :D

    OdpowiedzUsuń
  25. Wyglądają po rpstu cudownie ! świetny desing

    OdpowiedzUsuń
  26. ciekawe te aparaty ;) są śliczne, ale szkoda, że każdy ma jedną funkcję głównie. pozdrawiam cieplutko i zapraszam do mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  27. Fajny ten pierwszy aparat:)
    Pozdrawiam i obserwuję:)

    OdpowiedzUsuń
  28. Faktycznie fajne aparaty, oryginalne na maksa! ;) Pozdrawiam i zapraszam w wolnej chwili :)

    OdpowiedzUsuń