czwartek, 2 lutego 2012

pręty świetlne

Hello. Dzisiaj jest tak strasznie zimno, że nigdzie nie pojechałyśmy z Martą, a planowałyśmy wyskoczyć do Bielska. Pokażę więc ciekawą rzecz Marty czyli tzw. pręty świetlne. Po zaginaniu ich zaczynają świecić w ciemności i można je wykorzystać np. jako bransoletkę. Fajna sprawa.(:


Nie udało nam się zrobić zdjęcia na ręce :^

Teraz rysujemy projekt stroju awangardowego na konkurs tzn. Marta rysuje, a ja dostarczam jej pomysłów.
Mam nadzieję, że coś nam z tego wyjdzie.  Idę dalej coś wymyślać...
kisses!<3

SHERSS

36 komentarzy:

  1. mialam kiedys takich pelno ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Dzięki za komentarz!;)
    Fajne!!!:) Gdzie można takie kupić???:)
    Możesz odpisać mi u mnie pod postem???
    Zapraszam!

    OdpowiedzUsuń
  3. Gdzie można takie dostać?
    Obserwujemy? :>

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie wiem, bo Marta dostała je w prezencie. :)

      Usuń
  4. Gdzie Marta je kupiła? Są świetne ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. haha, takie bronsoletki to dla mnie wspomnienia z obozu.. ; )

    OdpowiedzUsuń
  6. świetne :D kiedys miałam taki jeden :D fajne są na impreze ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Kiedyś takie kupowałam ^^

    OdpowiedzUsuń
  8. Fajne :) U mnie w szkole, jak było jakieś nocowanie czy coś w tym stylu to pani rozdawała takie coś =] Gdzie kupiłaś? Odpowiedz u mnie na blogu pod najnowszym postem. Z góry dzięki ;**

    OdpowiedzUsuń
  9. Kojarzy mi się to z dzieciństwem, kiedy rozdawali to na różnych festynach :) Ogólnie fajny dodatek :)

    OdpowiedzUsuń
  10. do Bielska-Białej :) ? swietne sa ;d

    OdpowiedzUsuń
  11. w przyszłym tygodniu planuję być w bielsku ^-^
    nie wiesz gdzie można zdobyć takie pręty?

    OdpowiedzUsuń
  12. Hey super blog. Zapraszam do siebie

    OdpowiedzUsuń
  13. Niee, nie był drogi. Razem z Mamą zapłaciłyśmy 250zł, ja miałam usunięte 3 mniejsze pieprzyki, a Mama 1 większy. ;)
    +Także obserwuję. ;D

    OdpowiedzUsuń
  14. poluje na to od dłuższego czasu :D

    OdpowiedzUsuń
  15. są świetne c:
    też takie mam *o*

    OdpowiedzUsuń
  16. te bransoletki to ciekawa sprawa :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Spytaj się Marty gdzie kupiła :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ona nie wie, gdzie można to kupić bo to dostała.

      Usuń
  18. Aaa to sorry :D

    OdpowiedzUsuń
  19. kiedys mozna bylo kupic w obi albo nomi 100 sztuk za 40 zl takze przed swietami trzeba sprawdzac po takich "marketach"
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  20. a tu stronka do tych swiecacych pretow http://www.knixs.com/onlineshop/index.php

    OdpowiedzUsuń